pasek muzyczny

sobota, 28 października 2017

TS4: Zrzuty Ekranu z Prywatnego Save #1

Hejka. Dawno mnie tu nie było, ale w ramach wynagrodzenia przygotowałam dla was zrzuty ekranu z mojej Prywatnej Rozgrywki. Zapraszam.



Pierwszy zrzut przedstawia  ślub Ani i Travisa z mojej głównej Prywatnej rozgrywki. Bardzo miło wspominam tę chwilę w grze, bo była naprawdę masa przygotowań i ogarnianie gości. Zwłaszcza, że Ania długo pracowała nad tym, by zmienić swój charakter na bardziej pozytywny.

Drugi kadr przedstawia Tomka (dobrego glinę) przesłuchującego podejrzanego. Pierwszy raz stosowałam metody dobrego i złego gliny, bo zazwyczaj nie wybieram jako karierę zawodu policjanta. Ale w końcu wróciłam do tego Save'a i... z przyjemnością znów tam zagrałam.

Kolejny zrzut przedstawia jeszcze inny Save z Amber Yellow. Tutaj za pomocą jednego ze specyfików zamieniłam ją w ducha. Fajnie było przez chwilę mieć grywalnego ducha... Spróbujcie.

Znów zaglądamy do Save z Anią i jej rodziną. Ten zrzut przedstawia Zosię i Klarę (Zosia- adoptowana, Klara- rodzona (siostry)) przyrzekające sobie przyjaźń aż po grób. To było mega słodkie.

Tutaj znów Save z Anią. Chciałam zrobić weekendowe przyjęcie, ale niezbyt wypaliło. Zoe tańczy w piżamie, a Zosia uczy Nancy Landgraab tańczyć. Uśmiałam się jak nigdy! Mimo wszystko chciałabym kiedyś to powtórzyć.

Tutaj nieco śmieszniejsze klimaty w mieszkaniu Ani. Budząca się rano Klara zrobiła dziwną minę. I co ja robię? Oczywiście robię screen na Tabie! xD

Ostatnim screenem jest kadr z Save z syrenami. Lumina i Caroline rozmawiają i nawiązują pozytywne relacje.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc to na tyle w tym poście. Upewnijcie się, że nie przegapiliście innych. Ja się z wami żegnam, więc cześć!

~SzalonaOlka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz